23 Ιουλίου 2022

"Ζελένσκι ο μοχθηρός Πρωθυπουργός ”




Ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι αναμφισβήτητα ένας από τους μεγαλύτερους εμπορικούς στόλους παγκοσμίως . «Φιγουράρει» προκλητικά στην τρίτη θέση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κατάταξης μετά την Κίνα και την Ιαπωνία με στόλο του οποίου η αξία ανέρχεται περίπου στα 150 δις δολάρια.


Και πραγματικά είναι πρόκληση μία χώρα των 10 εκατομμυρίων κατοίκων με τα τόσα οικονομικά και πολιτικά προβλήματα τα οποία την ταλανίζουν εδώ και δεκαετίες να μπορεί να βρίσκεται μία θέση υψηλότερα από την οικονομικά ευημερούσα Αμερική.


Η μέση ηλικία του ελληνόκτητου στόλου όσον αφορά το κάθε πλοίο αυξήθηκε ελαφρώς σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ωστόσο εξακολουθεί να είναι 2,4 χρόνια κάτω από τη μέση ηλικία του παγκόσμιου στόλου. Η μέση ηλικία του ελληνικού στόλου ανέρχεται τώρα στα 12,1 χρόνια έναντι 14,5 ετών για τον παγκόσμιο στόλο. 


Ο ελληνόκτητος εμπορικός στόλος μεταφέρει φορτία μεταξύ τρίτων χωρών σε ποσοστό άνω του 98% της μεταφορικής του ικανότητας, ενώ το ελληνικό νηολόγιο με 647 πλοία (άνω των 1.000 gt), χωρητικότητας 61,8 εκατομμυρίων dwt.



Πάνω από το ένα τρίτο των πετρελαιοφόρων και σχεδόν ένα στα έξι πλοία μεταφοράς LNG, που ναυπηγούνται αυτή τη στιγμή στον κόσμο, θα παραδοθούν σε Ελληνες πλοιοκτήτες. Η Ελλάδα εξακολουθεί και παραμένει κορυφαία ναυτιλιακή χώρα στον κόσμο κατέχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου, σε όρους χωρητικότητας (dwt), με 5.514 πλοία.


Όλα αυτά σε κάποιους ίσως να μην είναι άριστα και δεν μπορούν να κατανοήσουν πως είναι δυνατόν η Ελλάδα να έχει μία τόσο μεγάλη και ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία.


Η ρητορική περί επιβολής κυρώσεων στην Ελλάδα από τον ανεκδιήγητο κύριο Ζελένσκι ίσως να μην είναι μία αφεαυτού του απλή ρητορική , πιθανώς να εκφράζει τρίτους των οποίων είναι κάποιο επάγγελμα παραγγελιοδόχος . 


Τα ελληνικά τάνκερ μεταφέρουν νόμιμα πετρέλαιο από την Ρωσία ενώ έχουν συμμορφωθεί σε όλες τις υποδείξεις της ευρωπαϊκής ένωσης, και εάν υποτεθεί ακόμα ότι η Ελλάδα μεταφέρει το 50% του παράνομου πετρελαίου από τα ρωσικά λιμάνι ,το άλλο 50% ποιος το μεταφέρει και γιατί γι’αυτόν δε γίνεται καμία κουβέντα ;


Το μόνο που έχει καταφέρει ο πρωθυπουργός Ουκρανίας με τις συνεχείς προκλητικές του  ρητορικές του για την Ελλάδα  είναι χώρες όπως η δική μας  που στάθηκαν αλληλέγγυες στη χώρα του, να κρατούν από δω και στο εξής μία απόσταση καθώς και μία διαφορετική συναισθηματική αντιμετώπιση απέναντι στο πρόσωπο του. 


Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι διαφοροποιούνται οι απόψεις μας και οι σχέσεις μας στον υπέρ βωμών και εστιών αγωνιζόμενο ουκρανικό λαό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γηξκ.