Prokaliptika

☈ P r o k a l i p t i k a

26 Απριλίου 2022

Η Δικαιοσύνη "κοστίζει" πολύ.

Η απονομή Δικαιοσύνης στην Ελλάδα κοστίζει πανάκριβα και πολλές φορές ασύμφορα.


«Δε δή χρημάτων, κα νευ τούτων οδν στι γενέσθαι τν δεόντων» . Κλασική "ατάκα" (ρήση έλεγαν οι αρχαίοι ημων) του Δημοσθένη που έγινε παγκόσμια πατέντα Στην Ελλάδα κρατάμε πάντα με θρησκευτική ευλάβεια  το «All rights reserved» ενω τελειοποιούμε την εφαρμογή  ως επίσημο  "application " της προγονικότητας μας

Αν και ο θεσμός της νομικής βοήθειας στον φτωχό προέρχεται απο την Αθηναϊκή Δημοκρατία , στο σύγχρονο ελληνικό κράτος περιορίζεται μόνο σε ποινικές υποθέσεις με την προϋπόθεση ο δικαιούχος της συνδρομής να είναι ο κατηγορούμενος. Δεν προβλέπεται νομική συνδρομή σε ποινική υπόθεση για τον "πένητα" κατήγορο που επιζητεί το δίκιο του ,όπως και δεν υφίσταται κανενός είδους συνδρομή  στα Πολιτικά καθώς και στα Διοικητικά δικαστήρια για τον οποιονδήποτε . 


Η Θέμιδα  στις ημέρες μας είναι πανάκριβη και είναι αναγκαίο να θυσιάσει κανείς μέρος της περιουσίας του (αν έχει ) για να διεκδικήσει το αυτονόητο , την δικαιοσύνη από την ίδια την Δικαιοσύνη . 

Παράβολα που μπορεί να φτάσουν τα 5.000€ συν αμοιβή δικηγόρου και δικηγορικών γραφείων (συν έξοδα αναβολών, διακοπών κ.λ.π) είναι ενός προφανής λόγος για να αποτρέψει κάποιον να κινηθεί όπως συνηθίζουμε να λέμε «νομικά» .


Η Δικαιοσύνη είναι αφ εαυτού της θεσμός και αυτονόητο είναι  οτι οι θεσμοί είναι ακρογωνιαίο λίθοι της κοινωνίας που για κανένα λόγο  δεν μπορεί να επαναπαύονται στην λήθη της δικής τους "θέσμισης”. Διαφορετικά φτάνουμε την "Φανταστική Θέσμιση" του Κορνήλιου Καστοριάδη που όπως έγραφε ο ίδιος « η κοινωνία είναι αυτοθέσμιση και δη φαντασιακή, με την έννοια ότι η ίδια δημιουργεί το είναι της όχι ορθολογικως ή αντιγράφοντας την πραγματικότητα, αλλά επινοώντας και δημιουργώντας καινούριες μορφές και θεσμούς που δεν έχουν προϋπάρξει πουθενά αλλού».

 

Ακόμα δε χειρότερα  κινδυνεύουμε να δώσουμε (δυνητικά πάντοτε) σάρκα και οστά στον Λόγο του  Λυσία, Υπέρ Αδυνάτου 17-18 ”

 "ο μν γρ πλούσιοι τος χρήμασιν ξωνονται τος κινδύνους, ο δ πένητες π τς παρούσης πορίας σωφρονεν ναγκάζονται. 

Μετάφραση 

“Γιατί, οι πλούσιοι βέβαια εξαγοράζουν με τα χρήματα τούς δικαστικούς αγώνες ενώ οι φτωχοί αναγκάζονται, εξαιτίας της φτώχειας που έχουν, να είναι φρόνιμοι". 


Η ερώτηση είναι , η ελληνική δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη και άμεμπτη; 

Στην συντριπτική της πλειοψηφία απερίφραστα ΝΑΙ.


Αρκεί να έχεις την οικονομική υποδομή να αποτανθείς σε αυτήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γηξκ.

Ο Αριστοτέλης και το Πολιτικό Ον

Ο καημένος ο "θείος" Αριστοτέλης έκαμε φιλότιμες προσπάθειες για να αποδείξει ότι ο άνθρωπος δεν είναι ένα σκέτο ζώον    και όταν ...